17

گران ترین بیلبوردها:


گران ترین بیلبورد ایران در استان تهران قرار دارد؛  تهران شهریست با  بیش از 15 میلیون سکنه که از پر جمعیت ترین شهرهای ایران محسوب می شود، در این استان مراکز زیادی مثل  برج میلاد، برج آزادی، مراکز دولتی و سازمان ها و ادارات مهم کشوری و مراکز مهم آموزشی و درمانی و فرودگاه بین الملی و... وجود دارد که همینها از دلایل پر جمعیت و مسافر پذیر بودن تهران از اقساع نقاط جهان محسوب می شود. کلان شهر تهران با وجود اقوام مختلف ایرانی با ثبت بیشترین تردد ترافیکی در طی ایام روز یکی از بهترین موقعیت های تبلیغاتی در کشور می باشد.

گران ترین تابلوی تبلیغاتی در تهران:


گران ترین تابلوی تبلیغاتی تهران، بیلبورد سه وجهی در خيابان همت_مدرس ‌قرار دارد که تعرفه ی یک ماهه یک وجه آن 350 میلیون تومان است و اجاره ی هر سه وجه این بیلبورد معادل یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان هزینه دارد.
علاوه بر این اجاره ی بیلبورد 36 متری در مدرس شمال به جنوب، بعد از چهار راه پارک وی 380میلیون تومان و اجاره ی بیلبورد 60 متری در چمران،جنوب به شمال جنب پل یادگار 280 میلیون تومان و اجاره بیلبورد 90 متری در همت شرق به غرب نرسیده به ورودی شهرک غرب 560 میلیون تومان می باشد.

گران ترین بیلبورد جهان:


گرانترین بیلبور جهان در کشور آمریکا قرار دارد.


نیویورک یکی کهداز پر زرق و برق‌ترین شهرهای دنیاست، همیشه از نظر تعداد بیلبوردهای متعدد معروف بوده است.
میدان ساعت تایمز، یکی از معروف‌ترین میدان جهان، محل گرانترین و بزرگترین بیلبورد جهان است و در حال حاضر این بیلبورد در اختیار گوگل است.
این بیلبورد با عرض 100 متر روی نمای یک ساختمان در فاصله بین خيابان‌های 45 و 46 پوشش داده شده و توانسته عنوان گرانترین و بزرگترین بیلبورد جهان را به‌ خود اختصاص دهد.

اندازه کلی این بیلبورد به اندازه یک زمین فوتبال است و به مبلغ 2.5 ميلیون دلار به مدت 4 هفته در اختیار شركت گوگل قرار گرفته است.
روزانه بیش از 300 هزار نفر از این منطقه عبور می کنند و از پربازدید ترین نقطه جهان محسوب میشود .


گران ترین بیلبورد در کشور دبی

؛ یک شرکت تجهیزات چتربازی بیلبوردی را طراحی کرده که اجاره ی این بیلبورد برای 4 هفته 1.3میلیارد دلار هزینه دارد. اين بيلبورد در نزديکي برج خليفه دبي، بلندترين برج جهان قرار دارد.
در تبلیغ اين بيلبورد نوشيدني هاي انرژي زاي يک شرکت آمريکايي، تبلیغ مي شود و در طی تبلیغ این بیلبورد تمام مدت يک نفر با کمک تجهيزات پروازي يک نفره اين شرکت در اطراف بيلبورد به پرواز در مي آيد، با اين پيغام تبليغاتي که اين نوشابه هاي انرژي زا آنقدر انرژي و نيرو توليد مي کنند که فرد قادر به پرواز مي شود.


بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی ایران


بزرگ‌ترین بیلبورد کشور در استان قزوین به فاصله دوکیلومتری ورودی بوستان ملی باراجین قرار دارد.
این بیلبورد عظیم الجثه باهدف معرفی بیشتر قزوین و آثار تاریخی این شهر باهدف جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری طراحی و ساخته‌شده است. ارتفاع این بیلبورد 16متر از سطح زمین و ابعاد آن 10 در 41 مترمربع است که برای روشنایی آن از انرژی خورشیدی استفاده می‌شود. بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی تهران در میدان انقلاب به مساحت 1000 متر قرار دارد.


بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان:


بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان به نام هواوی ثبت شده است. بنر تبلیغاتی پرچمدار تازه هواوی در مقابل ساختمانی در یکی از میدان های توریستی مادرید قرار دارد و مساحتی به بزرگی 5673 متر مربع دارد.
این بنر توانسته رکورد جهانی گینس را به عنوان بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی فضای باز، به خود اختصاص دهد.
بزرگترين بیلبورد تبلیغاتی در کشور عربستان؛ در فرودگاه شیخ خالد قراردارد، این بیلبورد یکی از بزرگترین بیلبورد جهان محسوب میشود.



بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی در استان مازندران:

این بیلبورد در سایز 72 متر مربع و بزرگترین پل عابر پیاده در سایز 104 متر مربع و استند تبلیغاتی در سایز 50متر مربع توسط کانون تبلیغات زرین طراحی و اکران می شود.

کانون تبلیغاتی زرین با داشتن بیلبوردهای متنوعی در موقعیت های مختلف، مثل ورودی و خروجی شهرها و مراکز اصلی استان مازندران، یکی از بهترین کانون های تبلیغاتی در غرب استان محسوب می شود. شما می توانید با خیال راحت تمام کارهای تبلیغاتی خود را به کانون تبلیغاتی زرین بسپارید.

ما از ایده تا اجرا کنارتان هستیم.

جهت اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در سراسر استان مازندران، کافیست با کانون تبلیغاتی زرین تماس بگیرید، کارشناسان تیم تبلیغات ما به شما مشاوره رایگان خواهند داد . 

 

کانون تبلیغاتی زرین با دارا بودن بیلبوردهایی پراکنده در موقعیت هایی در ورودی و خروجی شهرها و مراکز اصلی استان مازندران یکی از بهترین کانون های تبلیغاتی غرب استان می باشد.
یکی از بهترین راه های تبلیغ محصولات از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی می باشد، جهت اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در سراسر استان مازندران شما می توانید با کانون تبلیغات زرین در ارتباط باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد صفحه اینستاگرام ما شوید.