همه بیلبوردها
بیلبورد تبلیغاتی یا آگهی نما به یک سازه یا تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در فضای محیط شهری و جاده ای گفته می شود که معمولا در مناطق شلوغ شهرها مانند مراکز خرید، بازارها و مراکز تفریحی و توریستی و همچنین در مناطق پرتردد مانند کنار بزرگراه ها و جاده های شلوغ نصب می شوند تا هر چه بیشتر توسط رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه و همچنین عابرین پیاده دیده شوند. واژه بیلبورد در بریتانیا به معنی احتکار نیز شناخته می شود و به فرآیند استفاده از تبلیغات چاپی یا دیجیتالی در مقیاس بسیار بزرگ بر روی تابلوی بیلبورد یا احتکار برای تبلیغ یک برند، محصولات یا خدمات خاصی اطلاق می شود. این روش یک استراتژی بازاریابی کارآمد و موثر برای برندسازی و تبلیغات محصول یا خدمات خاصی است که تاجران، کارخانجات و شرکت های تولیدی و موسسات مالی و اعتباری یا خدماتی با بهره گیری از طرح های گرافیکی، اندازه متن درشت و تصاویر افراد مشهور مورد بهره برداری تبلیغاتی قرار می دهند. همچنین طراحی هوشمندانه، کنتراست رنگ و استفاده از رنگ های متضاد می تواند به جلب توجه بیشتر مخاطبان نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی منجر گردد.
گاهی اوقات ممکن است به یک تبلیغات تلویزیونی یا اینترنتی برخورده باشید ولی سریع کانال را عوض کرده یا آن را رد کرده باشید. اما بر خلاف این گونه تبلیغات، بیلبوردها را هرگز نمی توان نادیده گرفت یا خاموش کرد. تحقیقات نشان داده است که 73 درصد بیلبوردهای تبلیغاتی توسط رانندگان و رهگذران دیده می شود که بیش از 60 درصد این نوع تبلیغات محیطی به طور کامل مورد توجه قرار گرفته و خوانده می شود. می توان مزیت های تبلیغات بیلبوردی را این گونه برشمرد:
محل نصب بیلبوردها به دلیل قرارگیری در کنار جاده ها و تقاطع شلوغ، همواره توسط رهگذران دیده می شوند خصوصا اگر توسط گرافیست های ماهر و بازاریابان حرفه ای طراحی شده باشند به خوبی جلب توجه خواهند کرد.
با وجود روش های مختلف تبلیغات خصوصا ظهور غول تبلیغاتی فضای مجازی و گستردگی مخاطبان شبکه های اجتماعی، بیلبوردها همچنان کارکرد تبلیغاتی خود را حفظ نموده اند. تا زمانی که مردم در خیابان ها رانندگی می کنند، رهگذران در پیاده روها پیاده روی می کنند، می دوند یا با دوچرخه سر کار می روند، با اجاره بیلبورد می توانید بر روی طیف وسیعی از جامعه هدف مدنظر خود تاثیرگذاری داشته باشید. چرا که مردم تبلیغات بیلبوردها را می بینند و آنها را به خاطر می سپارند.
واقعیت موجود آن است که یک بیلبورد تبلیغاتی نه تنها نظر افراد بزرگسال را جلب می کند بلکه برای کودکان خردسال نیز جذابیت دارد. بازار هدف کودکان یک بازار هدف قدرتمند و فوق العاده ای برای بازاریابان است و تبلیغ کنندگان همواره سعی می کنند تا وفاداری کودکان به یک برند خاص را برانگیزند و رابطه تبلیغاتی خود با بازار کودکان و نوجوانان را تقویت کنند.
در مقایسه با تبلیغات گران قیمت برخی رسانه ها مانند تلویزیون، تبلیغات بیلبورد بسیار مقرون به صرفه تر است. هرچند مخاطبان تلویزیون از تبلیغات بیلبوردی بسیار گسترده تر هستند ولی هزینه بیلبورد تبلیغاتی نسبت به تاثیرگذاری آن بسیار مناسب است. برخی پژوهش ها نشان داده است که به ازای هر واحد پولی هزینه تبلیغاتی که بر روی بیلبوردها انجام می شود، حدودا بازگشت سرمایه 6 واحد پولی خواهد بود.
تبلیغات رادیو و تلویزیونی در طول چند ثانیه انجام و به پایان می رسد و عموما پر هزینه هستند. تبلیغات روزنامه ها و مجلات نیز بستگی به این دارد که مخاطبان آن صفحه را ورق بزنند یا در حین خواندن مطالب به آگهی نیز توجه بکنند. ولی رزرو بیلبورد و هزینه تبلیغاتی آن نه تنها چند بار در روز بلکه در تمام مدت روز و برای چندین روز یا ماه متوالی تبلیغات شما را در معرض دید عموم قرار می دهد. با توجه به آنکه بسیاری از افراد یک مسیر را چند بار در طول روز طی می کنند و مسیر منظمی دارند، بیلبورد تبلیغاتی را چندین بار در طول روز می بینند و مدت ها در معرض تکرار تبلیغات شما قرار می گیرند.
از آنجایی که بیلبوردهای تبلیغاتی در مکان های شلوغ شهری و پر رفت و آمد و جاده های پر تردد و شریان های اصلی قرار می گیرند، موجب می شوند تا برند شما بارها و بارها در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و نام تجاری شما در ذهن آن ها ماندگار شود. درواقع می توان گفت بیلبوردهای تبلیغاتی موجب ایجاد آگاهی مردم نسبت به یک برند شده و زمانی که محصول یا خدمات مرتبطی را نیاز داشته باشند، برند شما را به یاد می آورند. بیلبوردهای تبلیغاتی به شما این امکان را می دهند تا از سایر رقبا جدا شوید و تصویری نوآورانه از برند و ارزش ها و شعارهای خود در ذهن مخاطب حک نمایید.
صرف نظر از نوع کسب و کار شما، تبلیغات محیطی در فضای باز برند و پیام مدنظر شما را در معرض و مرکز دید هزاران نفر از مخاطبان قرار می دهد. همچنین درک و ارتباط گیری مخاطبان از تصاویر جذاب و مفهومی بسیار بالاست و تضمین می کند که این گونه تبلیغات می تواند جلوه بصری چشم نوازی را ایجاد نماید.
کسب و کارها برای آن که به خوبی دیده و شناخته شوند، نیاز به تبلیغات کارآمد و موثر دارند. دو استان شمالی کشور یعنی استان مازندران و استان گیلان به دلیل برخورداری از طبیعت بکر و خدادادی، جنگل های سرسبز و افسانه ای و سواحل دریای آرامش بخش و منحصر به فرد همواره یکی از جذاب ترین و به یاد ماندنی ترین مقصد های گردشگری برای توریست های داخلی و خارجی بوده است. همچنین تاجران، بازرگانان، مدیران و صاحبان انواع کسب و کارهای متنوع در این استان ها سرمایه گذاری های هنگفتی انجام داده اند. در ایام مختلف سال خصوصا اعیاد، تعطیلات آخر هفته و فصول بهار و تابستان خیل عظیمی از گردشگران و مسافران روانه شهرهای زیبای شمال کشور شده و به همین دلیل در این نقاط بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات محیطی فراهم آمده است.
استان مازندران یکی از پرجمعیت ترین استان های ایران است که در امتداد البرز مرکزی و مجاورت سواحل جنوبی دریای خزر قرار گرفته است. وجود زیست گاه های طبیعی متنوع و بی نظیر از جمله دشت ها، مراتع، جنگل ها، سواحل ماسه ای دریای خزر و رشته کوه های پر برف البرز و کوه دماوند که یکی از بلندترین قله های قاره آسیا بوده و آتشفشانی خاموش است را شامل می شود. مازندران همچون تکه ای از بهشت است که مزارع برنج و باغ های مرکبات آن هوش از سر هر انسانی می برد. بیش از 800 محوطه تاریخی و فرهنگی در مازندران ثبت شده و 338 کیلومتر خط ساحلی دارد. وجود چشمه های معدنی جنگلی و کوهستانی، آبشارها و غارهای متعدد و زیبا بر جذابیت این استان شمالی کشور افزوده است. حضور بیش از 15 میلیون گردشگر داخلی و 400 هزار گردشگر خارجی در استان مازندرانی فرصت بی نظیری را برای تبلیغات خصوصا از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی به منظور برندسازی و تبلیغ محصولات و خدمات کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم آورده و فرصت بی نظیری را پیش روی تاجران و تولیدکنندگان قرار داده است. یقینابهره گیری از بیلبورد مازندران و تبلیغات در جاده های پر ترافیک شهرهای مختلف این استان یک سرمایه گذاری موثر و پربازده بوده که می تواند بر روی برندسازی و معرفی محصولات و کسب و کار شما به طیف گسترده ای از هموطنان از جای جای کشور ایران، تاثیر شگرفی بگذارد.
چالوس یکی از شهرهای استان مازندران است که با بیش از 65 هزار نفر جمعیت، ششمین شهر پرجمعیت مازندران و پرجمعیت ترین شهر غرب این استان لقب گرفته است. چالوس با وجود اماکن گردشگری متعدد و بسیار زیبا یکی از توریستی ترین شهرهای استان مازندران به شمار می رود و دارای محبوبیت زیادی برای گردشگران است. وجود پارک جنگلی چالوس، منطقه گردشگری نمک آبرود با امکاناتی نظیر تله کابین و پارک جنگلی سرسبز و بکر، دریاچه ها و مرداب های متعدد و ساحل رادیو دریا که نزدیک ترین ساحل به شهر تهران به شمار می رود و امکانات اقامتی، منطقه ویژه شنا، آلاچیق و تفریحات دریایی را برای گردشگران مهیا نموده است، موجب شده تا چالوس یکی از مهم ترین و گردشگر پذیرترین شهرهای این استان شمالی کشور باشد. انجام تبلیغات در بیلبورد چالوس یک فرصت کم نظیر برای شما فراهم می کند تنا بتوانید با بهره گیری از طبیعت بکر این شهر زیبا که عقیق سبز مازندران لقب گرفته، بتوانید نام تجاری خود را به شیوه ای جسورانه و هنرمندانه به ذهن مردم بسپارید.
تنکابن یا شهسوار پنجمین شهر پر جمعیت غرب استان مازندران است که از شمال به سواحل دریای مازندران، از شمال شرقی به عباس آباد، از غرب به رامسر و از شرق به کلاردشت و از جنوب به الموت و سلسله جبال البرز محدود می شود و از نظر جغرافیایی موقعیت چشمگیری دارد و گردشگران عظیمی در این شهر اقامت کرده یا از آن می گذرند. باغ های کیوی و پرتقال و مزارع سرسبز چای تنکابن زبانزد خاص و عام است و مرکز پرورش انواع گل و گیاهان زینتی این استان و همچنین قطب پرورش ماهی ایران است. وجود جنگل های محبوب و رویایی دوهزار و سه هزار، پلاژ ساحلی عباس آباد، آب و هوای دلپذیر ییلاقی و سواحل چشم نواز و جذاب ساحلی، موجب جذب گردشگران بی شماری از سراسر ایران به این شهر شمالی شده است. با وجود این شرایط، تنکابن همواره یکی از پردرخواست ترین مکان ها برای تبلیغات برندهای تجاری و کسب و کارهای متعدد بوده است چرا که انجام تبلیغات موثر و هدفمند بر روی بیلبورد تنکابن می تواند تاثیر شگرفی بر معرفی برند و فروش محصولات شما داشته باشد.
استان گیلان دهمین استان کشور از نظر جمعیت و یکی از استان های پرجمعیت شمال کشور پس از مازندران می باشد. گیلان از غرب با اردبیل، از شرق با مازندران، از جنوب با زنجان و از شمال با دریای خزر و کشور آذربایجان هم مرز است و کلانشهر رشت مرکز آن به شمار می رود. استان گیلان را به دلیل وجود زیستگاه های طبیعی بکر و طبیعت دست نخورده و شگفت آور، طلای سبز ایران می نامند. وجود جاذبه های گردشگری بی نظیر همچون جنگل های انبوه، شالیزارهای گسترده برنج، زمین هایی مانند مخمل سبز و معطر از بوته های چای، رودخانه های زلال و پر پیچ و خم در میان جنگل و آبشارهای رویایی، دریاچه ها و زیستگاه های پرندگان مهاجر و سواحل زیبا و دل انگیز دریای خزر باعث شده تا گیلان بهشت گردشگران ایران بوده و سالانه میلیون ها نفر از سراسر کشور به این استان سرسبز سفر کنند و اوغات فراغت خود را در آن بگذرانند. همین موضوع موجب شده تا شرکت ها و کارخانجات تولیدی به وسیله بیلبوردهای تبلیغاتی در مناطق پرجمعیت و مسیرهای پرترافیک و شلوغ استان گیلان به آگاهی بخشی از کسب و کار و برندینگ خود پرداخته و تبلیغات تاثیرگذار و پر بازده ای را برای خود رقم بزنند. بی شک بیلبورد گیلان یک ظرفیت ویژه ای برای تبلیغات ایجاد می کند وهزینه بیلبورد تبلیغاتی در این مناطق پر ازدحام و گردشگر پذیر نسبت به نتایج شگفت انگیز آن بسیار مقرون به صرفه است.
کانون تبلیغات زرین با مدیریت رضا زرین به عنوان یکی از شرکت های موفق و بزرگ تبلیغاتی با حدود 350 بیلبورد، پل، تابلو و استند در مراکز شهرهای پر جمعیت استان مازندران و استان گیلان و در نقاط کلیدی و مسیر جاده های پر عبور و مرور و شریان های اصلی این استان ها و با 10 سال تجربه موفق در زمینه بازاریابی و مشاوره تبلیغاتی می تواند شما را در یک پروژه تبلیغاتی اثرگذار و پربازده یاری رساند و به سادگی می توانید در نقاط مورد نظر خود سفارش بیلبورد را ثبت نمایید. قیمت بیلبورد زرین بسیار اقتصادی و رقابتی بوده و به دلیل مناسب بودن تعرفه بیلبورد در این شرکت نسبت به سایر رقبا، همواره مورد توجه صاحبان کسب و کار و شرکت های تولیدی و خدماتی بوده است و نقش پر رنگی در افزایش فروش محصولات و خدمات این شرکت ها داشته است. کانون تبلیغات زرین به جز خرید بیلبورد تبلیغاتی، در زمینه مشاوره امور تبلیغاتی مشتریان، مدیریت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بصورت گسترده، تدوین تیزرهای حرفه ای به صورت انیمیشن و رئال و برندسازی کسب و کارهای جدید و باتجربه، سابقه درخشان و بی نظیری از خود بر جای گذاشته و وجود متخصصان و بازاریابان حرفه ای در امور تبلیغاتی بیلبورد زرین، برگ برنده شما در برندینگ و انفجار فروش محصولات و خدمات تان خواهد بود.
صفحه 1 از 40