تو عصر دیجیتال تبلیغات بیلبوردی جواب میده یا نه؟
چرا تبلیغات بیلبوردی هنوز تو عصر دیجیتال جواب میده؟
22 آبان 1403
بیلبورد زرین
ویدیوهای موقعیت سازه بیلبوردها
10 مهر 1403
بیلبورد زرین
تبلیغات ویدئویی: چطور ویدئوهای تبلیغاتی تاثیرگذار بسازیم؟
معیار های یک ویدیوی تبلیغاتی خوب
23 آبان 1403
بیلبورد زرین
لیست بیلبوردهای قابل اکران
01 اسفند 1402
بیلبورد زرین
سوالات متداول در زمینه اجاره بیلبورد
سوالات پرتکرار در زمینه اجاره بیلبورد
24 شهریور 1403
بیلبورد زرین
تأثیر رنگها در تبلیغات محیطی (بیلبوردهای تبلیغاتی)
بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای بارز تبلیغات، نقش مهمی در جذب توجه مخاطبان و انتقال پیامهای تبلیغاتی ایفا میکنند. استفاده از رنگها، یکی از عوامل اساسی در طراحی این بیلبوردهاست که توانایی جلب توجه، ایجاد حس و انتقال پیام را بهبود میبخشد. در این مقاله، به بررسی تأثیر رنگها در تبلیغات محیطی بیلبوردهای تبلیغاتی و ارتباط آن با کسب و کارهای مختلف میپردازیم
15 فروردین 1403
بیلبورد زرین
تبلیغات محیطی در شهرهای شمالی ایران؛ گزینه هوشمندانه تبلیغاتی برای همگان
در دنیای امروز، برندهای مختلف از بیلبورد تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی تبلیغاتی کسبوکارها برای جلب مشتریان و افزایش شناخت برند خود بهرهبرداری میکنند. اما با گرانی هزینههای اجاره بیلبورد در شهرهای بزرگ مانند تهران، چگونه میتوان به شیوهای هوشمندانه و مقرون به صرفه تبلیغ کرد؟ جواب این سوال در تبلیغات محیطی در بیلبوردهای تبیلغاتی شهرهای شمالی ایران نهفته است
21 بهمن 1402
بیلبورد زرین
مزایای تبلیغات در آزادراه تهران-چالوس
07 دی 1402
بیلبورد زرین
راهنمای سفارش
24 آبان 1402
بیلبورد زرین
تبلیغات محیطی؛ موثرترین راهکار تبلیغاتی
تبلیغات محیطی، به عنوان یکی از شیوههای تبلیغاتی، همچنان به عنوان یکی از موثرترین و اقتصادیترین راهکارها برای جلب توجه مخاطبان محسوب میشود. در این مقاله به بررسی مزایای تبلیغات بیلبوردی به عنوان یکی از انواع تبلیغات محیطی پرداخته و اهمیت آن در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی و تغییر رفتار مخاطبان نسبت به تماشای تلویزیون مورد بررسی قرار میگیرد.
21 آذر 1402
بیلبورد زرین
تاثیر بیلبورد تبلیغاتی در کسب و کار
شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک، تیک تاک، لینکدین، تردز، تلگرام و … هر روز با یک آپدیت جدید ما را غافلگیر میکنند. در این میان هوش مصنوعی هم با آپشنهای متنوع برای پیشبرد کارهای ما به میدان آمده است. حالا یک سوال مهم؛ با این همه امکانات دیجیتال و دسترسی سریع به کاربرهاّ، چرا باید برای تبلیغات برندمان دست به دامن روشهای سنتی شویم؟ و چرا سرمایه خود را برای بیلبورد هزینه کنیم؟!
24 آبان 1402
بیلبورد زرین
چگونه یک بیلبورد تبلیغاتی جذاب و خلاقانه طراحی کنیم؟
در عصر همه گیری فضای مجازی و تبلیغات و بازاریابی دیجیتال شاید تصور کرده اید که تبلیغات سنتی دیگر کارآیی سابق را ندارد؛ اما این گونه نیست. تبلیغات محیطی خصوصا بیلبورد تبلیغاتی یک روش کارآمد و موثر برای تبلیغات و خصوصا برند سازی به شمار می رود که توانسته پس از سالیان دراز و با گسترش سلطه تبلیغات مجازی و دیجیتالی، همچنان در کنار اتوبان ها و بزرگراه ها و مسیر های پر رفت و آمد و مراکز مهم تجاری و مراکز خرید قد برافراشته و با مخاطبین، رانندگان و رهگذران ارتباط موثری برقرار کند. بیلبورد تبلیغاتی یک رسانه بصری است که در کمترین زمان ممکن توسط رهگذران دیده می شود و اگر حاوی تبلیغات خلاقانه و جذاب باشد به خاطرها سپرده خواهد شد.
08 مهر 1402
بیلبورد زرین
بیلبورد چهار وجهی گردان چیست و چه مزیت هایی دارد؟
بیلبورد تبلیغاتی یک شیوه سنتی انجام تبلیغات محیطی است که با وجود هجمه سنگین انواع تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و فضای مجازی، همچنان کارکرد خود را حفظ کرده و به هیچ وجه نمی توان آن را نادیده گرفت. بیلبوردهای تبلیغاتی یک انتخاب عالی هستند که به بهترین شیوه تبلیغات شما را در کنار بزرگ راه ها، اتوبان ها، جاده های مواصلاتی پر رفت و آمد و پر ترافیک، میادین و چهار راه های شلوغ و مراکز مهم تجاری، تفریحی و مراکز خرید به نمایش گذاشته و در معرض دید رهگذران و رانندگان قرار می دهد. جالبی ماجرا اینجاست که بیلبوردهای تبلیغاتی همچنان توسط رانندگان و رهگذران به خوبی دیده می شوند و تاثیر گذاری بسیار مناسبی دارند. تبلیغات بیلبوردی را نمی توان حذف کرد یا نادیده گرفت.
08 مهر 1402
بیلبورد زرین
تفاوت تبلیغات محیطی و تبلیغات مجازی
تبلیغات محیطی و تبلیغات آنلاین اصلی ترین روش برندینگ کردن خدمات و محصولات مورد نظر در جهت جذب مشتریان مورد هدف در جامعه می باشد. تبلیغاتی موثر نیازمند شناخت مشتریان مورد هدف و بازار عرضه محصولات است، که همراه با آگاهی و شناخت کامل از مشتریان و بازار در جهت برندینگ کردن به منظور توسعه جایگاه آن محصول و خدمات در بازار در جهت فروش بیشتر و همچنین ترغیب مشتریان برا خرید از محصولات شما می باشد. تبلیغات، استراتژی منحصر بفردی می باشد که باید بصورت هدفمند، خلاقانه و هوشمندانه برنامه ریزی شود تا از بودجه مورد نظر در تبلیغات محیطی یا تبلیغات مجازی درست و هدفمند استفاده شود
20 آذر 1401
بیلبورد زرین
ساختن شعار تبلیغاتی
یک شعار تبلیغاتی مناسب می تواند به تاثیر گذاری برند یا کسب و کار شما کمک کند. در واقع شعار جمله کوتاه و خلاصهای است که میتوان آن را بهراحتی به ذهن سپرد؛ همچنین معرفی موثر و ماندگار محصول یا کالای شما را سبب می شود. یک شعار حرفه ای به معنای واقعی می تواند شما را متمایز جلوه دهد
30 تیر 1401
بیلبورد زرین
گران ترین بیلبوردها
گران ترین بیلبورد ایران در استان تهران قرار دارد؛ تهران شهریست با بیش از 15 میلیون سکنه که از پر جمعیت ترین شهرهای ایران محسوب می شود، در این استان مراکز زیادی مثل برج میلاد، برج آزادی، مراکز دولتی و سازمان ها و ادارات مهم کشوری و مراکز مهم آموزشی و درمانی و فرودگاه بین الملی و... وجود دارد که همینها از دلایل پر جمعیت و مسافر پذیر بودن تهران از اقساع نقاط جهان محسوب می شود. کلان شهر تهران با وجود اقوام مختلف ایرانی با ثبت بیشترین تردد ترافیکی در طی ایام روز یکی از بهترین موقعیت های تبلیغاتی در کشور می باشد
11 امرداد 1401
بیلبورد زرین
موفق ترین کمپین های تبلیغاتی در جام جهانی
از آنجایی که هزینههای تبلیغاتی به لطف جام جهانی فوتبال در سال 2018 با 5.2 درصد رشد به 535 میلیارد دلار رسید؛ منطقی است که شرکت های مختلف سعی دارند از این فرصت عالی نهایت استفاده را ببرند و بهترین ایده های خود را به نمایش بگذارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا هفت مورد از موفق ترین کمپین های تبلیغاتی برگزار شده تا به امروز را معرفی وبا یکدیگر بررسی کنیم.
28 آبان 1401
بیلبورد زرین
نرماهی اشپل دار
در هفته های اخیر کمپین تبلیغاتی با شعار " با مشاور تبلیغات، همیشه تو کسب و کارت نر ماهی اشبل دار باش!" طراحی و اجرا شد. این کمپین بیشتر از آن چیزی که انتظارش را داشتیم مورد توجه قرار گرفت و ذهن مخاطبان را به چالش کشید. از همان روز اول که این کمپین راه اندازی شد، بسیاری از شهروندان و صاحبان کسب و کار با ما تماس گرفتند و پرسیدند که جمله "نر ماهی اشبل دار به چه معناست" ؟
07 دی 1401
بیلبورد زرین
بنر معمولی یا بنر شبرنگی؟
شاید در زمان اجاره بیلبورد یا تابلو تبلیغاتی برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که از بنر معمولی استفاده کنیم یا از بنر شبرنگی؟ در این مطلب قصد داریم تفاوت این دو مدل را بررسی کنیم. در پایان این مقاله متوجه خواهید شد که کدام بنر برای تبلیغات شما مناسب تر است؟ پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید
15 اسفند 1401
بیلبورد زرین
تفاوت بیلبورد تبلیغاتی و استرابورد تبلیغاتی چیست؟
برای آن که تفاوت بین بیلبورد تبلیغاتی و استرابورد تبلیغاتی را دریابیم در ابتدا باید تعریف و کارکرد بیلبورد تبلیغاتی و استرابورد تبلیغاتی را دریابیم تا به تفاوت های آن ها پی ببریم. در این مقاله به تعریف، کارکرد و تفاوت بین بیلبورد تبلیغاتی و استرابورد تبلیغاتی می پردازیم
05 شهریور 1402
بیلبورد زرین
چگونه بیلبورد تبلیغاتی جذاب داشته باشیم؟
اگر شما قصد اجاره بیلبورد تبلیغاتی دارید در نظر داشته باشید که روش هایی وجود دارد که می تواند باعث افزایش بازدید بیلبورد شما شود. در این مقاله قصد داریم چند تا از این روش ها رو مورد بررسی قرار دهیم. شما با خواندن این مقاله قادر خواهید بود دید بهتری نسبت به تبلیغات بیلبوردی داشته باشید
13 اسفند 1401
بیلبورد زرین
چه کسب و کارهایی نیاز به تبلیغات محیطی دارند؟
تبلیغات محیطی یکی از روش هایی است که می تواند نام تجاری شما را به سرعت به مخاطب معرفی کند. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که چه کسب و کارهایی بیشتر نیاز به تبلیغات محیطی دارند. در انتهای این مطلب شما متوجه خواهید شد که اجاره بیلبورد چه تاثیری بر کسب و کار شما دارد و همچنین تبلیغاتی بیلبوردی بیشتر مناسب چه بیزینسی است. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید
14 اسفند 1401
بیلبورد زرین