23

شاید در زمان اجاره بیلبورد یا تابلو تبلیغاتی برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که از بنر معمولی استفاده کنیم یا از بنر شبرنگی؟ در این مطلب قصد داریم تفاوت این دو مدل را بررسی کنیم. در پایان این مقاله متوجه خواهید شد که کدام بنر برای تبلیغات شما مناسب تر است؟ پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بنر شبرنگی یا بنر رفلکتیو چیست؟

بنرهای شبرنگی یا همان رفلکتیو نوع خاص و جدیدی از بنرهای تبلیغاتی هستند. این بنرها به علت جنسی که دارند نور را به خوبی در شب بازتاب می کنند، به همین خاطراز آن ها در ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود.

کجا از بنر شبرنگی استفاده کنیم؟

اگر تابلو تبلیغاتی که قصد اجاره آن را دارید فاقد نورپردازی مناسب است، می توانید از بنرهای شبرنگی استفاده کنید. همانطور که گفتیم این بنرها در شب جلوه بسیار خوبی دارند و دیگر احتیاج به نور پروژکتور ندارند.

هزینه بنرهای شبرنگی چقدر است؟

هزینه این بنرها مانند بنرهای معمولی بستگی به ابعاد آن دارد اما از بنرهای معمولی گران تر هستند.

ساختار بنرهای شبرنگی

در این مدل از بنرها یک لایه پوشش رفلکتیو روی کار انجام می شود. این پوشش به صورت شبکه لانه زنبوری قرار گرفته است. قیمت این بنرها با توجه به ضخامت بیشتر از بنرهای معمولی بیشتر است.

 

مزیت های بنرهای شبرنگی

معایب بنرها شبرنگی

 

 

<iframe src="https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/LGCpy/vt/frame"  allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true"></iframe>