کمپین تبلیغاتی کلینیک شبانه روزی مدرن

یکی از کمپـین های تبلیغاتی موفق کانون تبلیغاتی زرین، که  حدوداً یــک ســال پیش برگزار شد، برای کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مدرن بود که باهم جزئیاتش را بررسـی می کنیم.

در این کمپین ابتدا برای کنجکاو کردن اذهان عمومی از تصویر شخصی که دندان های جلویش افتاده و با جمله " به زودی جای خالیـش پرمیشه " که اشــاره به فعالیـت دندانـپزشکی وهمیـنطوربه پر شدن جای خالی یـک کـلیــنـیک دندانپزشکی شبـانه روزی در تـنکابـن  دارد، تبلیـغات محیطی را آغاز کردیـم، کـه شامل بیلبوردهـای بین بلواری در سطح شــهر، بیلبوردهای پمـــپ بنـزین وعرشه پل بود.

همچنین به صورت  موازی در فضای مجازی از همان جمله " بـه زودی جای خـالیـش پـر میــشه " با همان تصاویر استفاده کردیم.

 

پس از گذشـت زمان مناسب و آماده سازی ذهن مخاطبین وایجاد شدن  سوال که “جای خالی چه چـیزی قرار  است پر شود؟” فاز دوم کمپین را آغاز کردیم. ایــن بار ازهـمان طراحی اما با تغییر جمله " به زودی جای خالیش پر میشه "با جمله " جای خالیـش پـر شد "و پر کردن جای خالی دنـدان شخصی که درتصویربود وهمچنین استـفاده از اسـم و لوگو کلیـنیک دندانپزشکی شـبانه روزی مدرن، مستقیم به تارگت  اصلی اشاره کردیـم.

این سبک از تبلیغات محیطی باعث ایجاد انتظارو کنجکاوی درذهن عموم می شود و در زمان مناسب به این انتظار باید پایان داد و تبلیغات اصلی را اجرا کرد، که کانون تبلیغات زرین با برپایی بیش از 10 کمپین تبلیغاتی موفق در غرب مازندران در سال های اخیر، توانایی خود را در این زمینه به اثبات رسانده. همچنین درکنار تبلیغات محیطی که انجام دادیم، برای هدایای تبلیغاتی که نیاز هر مجموعه  موفقی برای شروع فعالیت حرفه ای هست، فکر و ایده پردازی کردیم. مثل طراحی پازل و بادکنک تبلیغاتی برای کودکان  که بعد از اقدامات درمانی حـس خوبی از کلینیک داشــته باشند و حس تـرس و دلهره آنها از بیـن برود.

 

همچنین طراحی لوگوی کلینیک و انتخاب رنگ سازمانی متناسب با حرفه مجموعه، توسط تیم حرفه ای کانون تبلیغات زرین صورت گرفت که با جلسات مشاوره ای  با حضور مدریت کلینیک در این زمــینه آغاز شد و بعد از طراحی چنـدین نمونه لوگو و نظرسنـجی در فــضای مجازی بین مخاطبــین کلینیک و نظر مدیریت کلینیک، لوگوی  نهایی انتخاب شد.

در ادامه، برای تکمیل یکپارچه سازی این مجموعه، طراحی و چاپ پرچم های فضای داخلی و  ست اداری شامل:( کارت ویزیت ، کارت نــوبت دهی، سـربرگ، سر نسخه، پرونده بیــمار و پاکت نامه) کـــه جـزو اصـول اولـیه بـرندسازی است، از دیگر اقداماتی بود که توسط تیم طراحی ما صورت گرفت.

 

یکی از نکات مهم موفقیت این کمپین، طراحی و مدیریت صفر تا صد پیج اینستاگرام، قبل از افتتاحیه به منظور جذب مخاطب هدف

(طراحی قالب، هایلایت ها و ... همچنین تدوین و طراحی پست های آموزشی) و همچنین بعد از افتتاحیه (طراحی پست های خدماتی کلینیک) و تبلیغات هدفمند و مستمر در فـــضای مجازی در کنار تبلیـــغات  محیــــطی مناسب و هوشمند بوده. که باعـــث شـــد  در مــدت زمان  کوتاهـــی جامـــعه خیلی بزرگی  با کلینیک دندانپزشکی مدرن آشـنا شوند که این امر باعــث  شـد مسـیری که شاید بـاید در10 سال طی می شد، در کمتر از یک سـال طی شد و با موفقیت به نتیجه رسید. مـا بـه خـود افتـخار می کنیم که توانایی برگزاری چـنین کمپین‌هایی  را داریم تــا بتـوانیـم  بهـتریـن خـدمات را در کـمتـرین زمان ممکن ارائـه کنیم. جــهت اطــلاع از شرایـط برگزاری کـمپین هـای تبلیغاتی و مشاوره های رایگان کارشناسان ما در این بخش لطفا با ما تماس بگیرید.