مجموعه الو مرغ یک استارت آپ موفق است که زیر نظر شرکت کشت و صنعت پرناز طیور، شروع به فعالیت کرده. فعالیت اصلی این مجموعه ارسال رایگان مرغ به صورت خرد شده و شسته شده در منزل می باشد که برای برگزاری کمپین تبلیغاتیشون با کانون تبلیغات زرین همکاری داشتند.
این کمپین یکی دیگر از کمپین های موفق کانون تبلیغات زرین بود، که توجه بخش عظیمی از جامعه رو به خودش جلب کرد.
معرفی و تبلیغات این فروشگاه که برای اولین بار در شهر تنکابن شروع به فعالیت کرده، چالش های مختص خودش رو به همراه داشت که در ادامه به آن می پردازیم:
در مرحله نخست برای طراحی این لوگو از آنجایی که این مجموعه فعالیت اصلی و تمرکزشون بر روی خدمات تلفنی بود، پیشنهاد دریافت یک شماره چهار رقمی برای مجموعه را دادیم تا هم در ذهن مخاطب ماندگار تر باشد و هم باعث جلب توجه بیشتری شود. البته دریافت مجوز برای این شماره چهار رقمی چالش های غیر قابل پیشبینی داشت که باعث شد یک مقدار استراتژی ما در زمان بندی تبلیغاتشون تغییر کند.
بعد از تایید لوگو و طراحی و تدوین پلن تبلیغاتیشون کمپین را آغاز کردیم، در مرحله اول تبلیغاتشون را به صورت نامحسوس شروع کردیم که شامل بیلبوردهای بین بلواری با تعداد بالا و تبلیغات در تلویزین های شهری بود.
در این تبلیغات از لوگو برندشون که توسط تیم قدرتمند و خلاق کانون تبلیغات زرین طراحی شده بود، و همچنین جمله به زودی.... استفاده کردیم تا ذهن هارو آماده رو نمایی از هدف اصلی کمپین کنیم.
بعد از مدت مشخصی که زیر ساخت ها آماده شد و ذهن عموم به خوبی درگیر این موضوع شد که الو مرغ چیه؟؟؟ و بعد از دریافت شماره چهار رقمی مورد نظر و همچنین آماده سازی پیک موتوری و طراحی باکس پیک که باید مطابق با برندشون و رنگ بندی که برای تبلیغاتشون درنظر گرفته بودیم ( رنگ قرمز، زرد و نارنجی که رنگ های هیجان برانگیز هستند) فاز دوم کمپین را استارت زدیم.
در این مرحله با انتخاب یک شعار منحصر به فرد و ماندگار و استفاده از آن برای بیلبوردها، تراکت و فضای مجازی بهره بردیم. این شعار باید با چند جمله ساده، به درستی مجموعه رو در ذهن مخاطب تعریف می کرد تا هر شخصی به درستی پیام مارو دریافت کند.
بعد از تصمیمات اطاق فکر کانون تبلیغات زرین دو جمله : “مرغتو خرشد شده، شسته شده، درب خونه تحویل بگیر” و “ با یه تلفن مرغت تو قابلمست” انتخاب شد که اشاره مستقیم به فعالیت و تمرکز اصلی این مجموعه دارد. در تبلیغات فاز دوم کمپین به صورت گســـترده با چاپ تراکـت، تغییر طـــراحی بیلبورد و تیزر هـای تلویزین شـــهری، از ایـــن شغل اســــتارتاپی رونمایی کردیم .
فعالیت ما و راهکارهای جذب مشتری هدف، بعد از افتتاحیه و راه اندازی مجموعه هم ادامه داشت، ما برای مجموعه الو مرغ هدایای تبلیغاتی درنظر گرفتیم که بعد از افتتاحیه فروشگاه، به مشتریان خود اهدا کنند.
از بین هدایای تبلیغاتی متنوعی که وجود دارد ما جاکلیدی هایی با قابلیت چاپ طرح دلخواه استفاده کردیم که در یک طرف لوگو و شماره تماس الو مرغ و در سمت دیگه تصویری از نماد ماه های تولد استفاده کردیم و به مسئول توزیع این هدایا در مجموعه الومرغ آموزش دادیم تا به چه صورت از هدایا استفاده کند و به چه مشتری چه نوع هدیه اراسل کند تا مشتری ها بهترین و بیشترین استفاده را از هدایای خود داشته باشند تا هم یک یادبود برای آنها باشد و هم باعث بالارفتن ماندگاری الومرغ در ذهن مشتری شود.
طراحی ست اداری ( پاکت نامه و کارت ویزیت) مجموعه استارت آپی الو مرغ هم توسط کانون تیلغات زرین صورت گرفت که با توجه به رنگ سازمانی که براشون در نظر گرفتیم و شناخت بازار و مخاطب هدفشون، پیاده سازی شد.
تمامی این مراحل باید از قبل برنامه ریزی شود و در زمان درست با طراحی های هدفمند صورت پذیرد تا نتیجه درست به دست بیاید در غیر این صورت کمپین با شکست مواجه خواهد شد.
ما در کانون تبلیغات زرین با تجربه چندین ساله خود در زمینه تبلیغات و شناخت کامل نسبت به منطقه و جامعه افتخار برگزاری کمپین های موفقی رو داشتیم. و می توانیم برای شما مخاطب بزرگوار، در صورت نیاز جلسات ماوره ای ترتیب دهیم تا مناسب ترین و هدفمندترین کمپین اختصاصی در راستای اهداف شما برای کسب و کارتون رو پیاده سازی کنیم، فقط کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.