کمپین آقای موزائیک

 کمپین تبلیغاتی آقای موزائیک در سال 1399 و در دو مرحله برگزار شد  که در ادامه جزئیات آن را بررسی میکنیم.

مجموعه آقای موزایک به مدیریت آقای شعبانپور در زمینه فروش انواع موزائیک های پلیمری، ساب خورده، واش بتن و جدول واش و.... فعالیت حرفه ای میکند. طی جلسات متعددی که به همراه ایشون و اطاق فکر مجموعه تبلیغاتی زرین برگزار شد، تصمیم گرفتیم تا اسم برند ایشون رو از "موزاییک فروشی شعبانپور" به "آقای موزائیک" تغییر بدیم و رنگ زرد و مشکی رو به عنوان رنگ سازمانی برای مجموعه آقای موزائیک انتخاب کردیم.

برای شروع نیاز به یک لوگو داشتیم که اولین قدم در زمینه برندینگ است، تیم طراحی کانون تبلیغاتی زرین شروع به فعالیت کرد و لوگوی آقای موزائیک طراحی و پیاده سازی شد.

بعد از مشخص و تایید شدن لوگو و هویت برند ایشون با توجه به شناخت بازار، تحلیل رقبا و شخصیت شناسی کسب و کار ایشون به سراغ طراحی ست اداری که شامل کارت ویزیت، سربرگ، فاکتور، ساک دستی پارچه ای و پاکت A4 بود رفتیم.

 

به صورت همزان تیم طراحی بیلبورد کانون تبلیغاتی زرین در حال ایده پردازی و طراحی بیلبوردهای آقای موزائیک بود و بعد از طراحی چندین اتود، به طرح نهایی رسیدیم و کمتر از 3 روز بیلبوردهای افقی، پل هوایی و بیلبوردهای کنار جاده ای در محدوده نشتارود، تنکابن، عباس آباد و خرم آباد مجموعه آقای موزائیک چاپ و نصب شد. سرعت عمل بالا در زمینه طراحی، چاپ و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از خصوصیات بارز کانون تبلیغاتی زرین است که طی سالها تلاش و کسب تجربه در زمینه تبلیغات محیطی به دست آمده.

 

بعد از اجرایی شدن بخش اول کمپین تبلیغاتی آقای موزاییک با هدف برندسازی و شناساندن برند "آقای موزائیک" به بازار هدف این مجموعه و گذشت 6 ماه، مرحله دوم کمپین رو برگزار کردیم که هدف از کمپین دوم یادآوری و ماندگاری بیشتر و بهتر در ذهن مخاطب بود. در این کمپین در تابلوهای پمپ بنزین را مورد هدف قرار دادیم و همچنین حدود 1000 عدد بنر تیر برقی طراحی و اجرا و در تمامی معابر و محله های مناطق مختلف، عباس آباد، نشتارود و تنکابن نصب کردیم. همچنین پیشنهاد طراحی یک کاتالوگ که تمامی محصولات این مجموعه را نشان دهد را ارائه کردیم و بعد از تایید جناب آقای شعبانپور طراحی و چاپ شد.

 امروز بعد از گذشت 3 سال از برگزاری کمپین فوق همچنان نام و آوازه آقای موزائیک در منطقه پیچیده و همگان این برند را به خوبی می شناسند.

جا دارد از جناب آقای شعبانپور بابت اعتماد و همکاری بسیار فعالانه ایشان کمال تشکر را داشته باشیم، زمانی که استارت کمپین رو زدیم، از دل و جان برای گرفتن نتیجه بهتر از تمامی پتانسیل مجموعه و خودشان استفاده کردند.

شما دوستان و بزرگواران در صورت نیاز به برگزاری کمپین های تبلیغاتی این چنینی و یا مشاوره در زمینه تبلیغات می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان مجموعه کانون تبلیغات زرین در سریع ترین زمان ممکن شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

امیدواریم تمامی صاحبین کسب و کارها بتوانند با برپایی تبلیغات موثر و هدفمند سرمایه گذاری خوبی را در زمینه تبلیغات داشته باشند.