9

 

یکی از کمپـین های تبلیغاتی موفق کانون تبلیغات زرین، که  حدودا یــک ســال پیش برگزار شد، برای کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مدرن بود که باهم جزئیاتش را بررسـی می کنیم.

در این کمپین ابتدا برای کنجکاو کردن اذهان عمومی از تصویر شخصی که یکی از دندان هایش افتاده و با جمله " به زودی جای خالیـش پر میـــشه" که اشــاره به فعالیـــت دندانپزشکی و همیــنطور به  پــر شــــدن جــــای خــــالی یک کلیـــنـیک  دندانپزشـــکی شـــبانه روزی در تنـکابن  دارد، تبلیغات محیطی را آغاز کردیـم که  شامل بیلبوردهای بین بلواری در سطح  شـــهر، بیلـــبوردهـــای پمـــپ بنــــزین و  عرشـــه پل بود، همــــچنین به صــــورت  موازی در فضای مجـــازی از همان جمله  " بـه زودی جای خـالیـش پـر میــشه"  با همان تصاویر استفاده کردیم.

پس از گذشــت زمان مناســب و آمـــاده  کردن ذهن مخاطــــــبین و ایجاد شدن  ســــوال که جای خـــالی چه چـــیزی قرار  است پر شود، فاز دوم کمپین را آغاز کردیم.

ایــن بار از هـــــمان طراحی اما با تغـــــییر  جمله " به زودی جای خالیش پر مــیشـه"  با جـــــمله " جــای خالیـــــش پـــر شــد"  و پر کردن جای خالی دندان شخصـی که  در تصویر  بود و همـــچنین استـفاده از  اسـم و لوگو کلیــــنیک دندانپزشـــــکی  شبانه روزی مدرن، مســــتقیم به تارگت  اصلیمون اشاره کردیم.

این سبک از تبلیغات محیطی باعث ایجاد انتظار و کنجکاوی در ذهن عموم می شود و در زمان مناسب به این انتظار باید پایان داد و تبلیغات اصلی را اجرا کرد، که کانون تبلیغات زرین با برپایی بیش از 10 کمپین تبلیغاتی موفق در غرب مازندران در سال های اخیر، توانایی خود را در این زمینه به اثبات رسانده.

همچنین در کنار تبلیغات محیطی که برای کلینیک شبانه روزی مدرن انجام دادیم ، برای هدایای تبلیغاتی که نیاز هر مجموعه  موفقی برای شروع فعالیت حرفه ای هست، فکر و ایده پردازی کردیم. مثل طراحی پازل و بادکنک تبلیغاتی برای کودکان  که بعد از اقدامات درمانی حس خوبی از کلینیک داشته باشند و حس تـرس و دلهره از بیـن برود.

همچنین طراحی لوگوی کلینیک و انتخاب رنگ سازمانی متناسب با حرفه مجموعه، توسط تیم حرفه ای کانون تبلیغات زرین صورت گرفت که با جلسات مشاوره ای  با حضور مدریت کلینیک در این زمــینه آغاز شد و بعد از طراحی چنـدین نمونه لوگو و نظرسنـجی در فــضای مجازی و بین مخاطبــین کلینیک و نظر مدریت کلینیک، لوگوی  نهایی انتخاب شد.

همچنین طراحی و چاپ پرچم های فضای داخلی مجموعه و  ست اداری شامل:

( کارت ویزیت ، کارت نوبدهی ، ســـربرگ ، سر نسخه ، پرونده بیمار، پاکــــت نامه) کـــه جــــزو اصـــــول اولـــیه بـــرندســــازی است، از دیگر اقدامات ما بوده.

یکی از نکات مهم موفقیت این کمپین، طراحی و مدیریت صفر تا صد پیج اینستاگرام، قبل از افتتاحیه به منظور جذب مخاطب هدف (طراحی قالب، هایلایت ها و... همچنین تدوین و طراحی پست های آموزشی) و بعد از افتتاحیه (طراحی پست های خدماتی کلینیک) و تبلیغات هدفمند و مستمر در فـــضای مجازی در کنار تبلیـــغات  محیــــطی مناسب و هوشمند باعـــث شـــد که در مــدت زمان  کوتاهـــی جامـــعه خیلی بزرگی  با کلینیک دندانپزشـــکی مدرن  آشـــنا شـــــوند که این امر باعــث  شــــد مســـیری که شــاید بـــاید در  10 سال طی می شد، در کمتر از یک سال به ثمر نشست. ما به خود افتخار می کنیم که توانایی برگزاری چنین کمپین هایی را داریم تا بتوانیم بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن ارائه کنیم.