1

کمپین تبلیغاتی 

کانون تبلیغات زرین بزرگتربن مجری بیلبورد تبلیغاتی در مازندران، همکاری گسترده ای را در زمینه برند کردن خدمات، محصولات و کسب و کارهای متنوع انجام می دهد.

بخشی از این همکاری ها در زمینه های تبلیغات مجازی و بخشی در زمینه تبلیغات محیطی مثل، طراحی تراکت، طراحی لوگو، طراحی بنرهای بیلبورد، ساخت شعارهای تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ و... به صورت کمپین های تبلیغاتی می باشد.

اجرا کمپین تبلیغاتی کافه رستوران آرماندو

کانون تبلیغات زرین با تکیه بر نیروهای متخصص  و خلاق در زمینه گرافیک، و استراتژی های نوین تبلیغاتی، طراحی بنرهای کافه رستوران آرماندو را انجام داد.

کمپین تبلیغاتی کافه رستوران آرماندو، واقع در تنکابن( کریم آباد)، شامل 7 عدد تابلوهای تبلیغاتی بین بلواری است که به مدت 2 ماه اجاره شده.

ابعاد این تابلوهای بین بلواری 2 متر در 1 متر می باشد که تمامی آنها در بهترین نقاط شهر (از نظر ترافیک و تردد ) جانمایی شده. این تعداد تابلو در کنار هزینه تمام شده کمتر نسبت به تبلیغات در سازه های بزرگ تر، باعث دیده شدن هرچه بیشتر این مجموعه در سطح شهر تنکابن خواهد شد.

لازم به ذکر است که تبلیغات زمانی موثر واقع می شود که در زمان مناسب و در جای مناسب قرار بگیرد.

بعضی از موقعیت های مکانی که کانون تبلیغات زرین به کافه رستوران آرماندو پیشنهاد داده:

 خیابان جمهوری، روبروی جانبو

خیابان جمهوری، میدان وادی

بلوار شیرودی، روبروی بیمه آسیا

بلوار شیرودی، روبروی شیرینی لند

کانون تبلیغات زرین واقع در غرب استان مازندران در زمینه های مختلف تبلیغات و مشاوره کسب و کار، همیشه در کنار شما خواهد بود.

شما می توانید جهت اجاره بیلبورد در شمال با ما ارتباط برقرار کنید.